My photo
Ordinary girl who addicted to chocolate :)x
"Sepat Syazzatul Anjing"

Assalammualaikum,
First of all, "sepat" tu apa ? Atau kau cuba nak cakap "sepet" tapi ada typo ? lol.
Terkejut aku dia cakap macam gini. Sebelum ni ada eh aku panggil kau macam gini punya bahasa ? Aku even bercakap dengan kau pun tak. 
Nasib aku cuba bawak banyak bersabar tahu. Eh, kalau tak, memang aku dah bahasakan ayat dekat kau, tapi aku fikirkan perasaan kawan aku. Dahlah kau bagi dia stress nak mati, then tambah dengan aku lagi. Stress lagi nak matilah. Aku terfikir pasal diri dia, kau buat itu ini dekat dia, so aku terpaksa diamkan diri kau, tahu ? Kau seolah-olah macam mempermainkan hati kawan aku. Dia dahlah sayang cinta cintun segala benda tu dekat kau, dan balasan yang cukup PREFECT la yang kau bagi. Aku takfaham apa benda yang dia tipu kau, yang aku tahu kau tipu dia adalah. Dulu kau macam gini, sekarang kau macam gitu. Kepala kau okay ke tak ? Or masa kau accident tu ada terhantuk kepala kau ke, ada ? Pleaselah, janganlah ganggu kawan gua lagi. Lu jangan bagi dia sakit lagi. Janganlah cakap itu ini. Matanglah sikit bole ? Aduiiiiii.

p/s : Jangan cakap orang menipu, sedangkan kaulah Hantu Penipu. 

Sekian, terima kasih :'(