My photo
Ordinary girl who addicted to chocolate :)x

StressStressStress

AssalammualaikumWarahmatullahhiwabara'katu semua *lambai tangan* :)

Main title hari ini, "StressStressStress". Ecewah, tajuk aku tu macam aku stress nak mati. *konon* muehehe. Hari ini, bersamaan dengan 3May2012, aku jadi big boss for today. I'M FREE FROM SCHOOL ! *comel tak rainbow words tu? hihi. Kita tengok juju buat dekat blog dia. Comel >.< Haha. Nak try juga. Lulz. Bukan copydog okay ?* Kita takdatang sebab ... hari ini ada oral, aku tak hafal satu harem pun articles tuu :( So, pujuk punya pujuk abah, and finally "JYEAH". I takdatang you alls *tangan dibahu, mata keatas* Muhehe.

So, back to the main topic, STRESS. Aku stress sebab :
  • folio macam jamban taksiap. 
  • PMR is around the corner *alaa, kat sana tu. Nampak tak ? Alahaii, makan penampar juga. kguraubodos*. Kena struggle ni.
  • Personal problem.
  • and More *lupa ah* 
Yes, mid-year exam menghantui diriku . OhmaiAllah. S.C.A.R.Y. *lebih* haha. Bila cikgu announced kan tarikh exam dekat assembly, I was like ...


Macam beruk terkejutnya. Lulz. hikhok --' Imagine, aku belajar, buat revision, and stuff for exam and suddenly "BOOM" aku dapat failed, menangis mata air darah tahu ? *pernah terjadi, aku nangis tahu ? tapi takdelah until berdarah. takde orang yang tahu benda ni. haha. THIS YEAR*  Okay, enough enough with exam ni. Then then, keba dah pergi PLKN. Gonna miss him *gedik. sepak nak? bukan dia kenal aku pun. OVER lebih* Macam tu la. budus  gilos aku ini --'
Wish me luck for the mid-year exam and to my dearest friends, GoodLuck too <33

"NAZARTUL , surely gonna miss damn fu**ing muchy. Kanasai laaa. Don't leave la, can can ? "


BIG BOSS WANNA SLEEP.
bye.
LOL 
:D