My photo
Ordinary girl who addicted to chocolate :)x

Sweet 15 ♡

Alhamdullilah. Terima kasih Allah kerana telah memberi nafas kepada hambamu ni. Terima kasih Ya Allah :') Kay, semalam kita pergi celebrate with my family :* Thankyou ibu. Ibu je. Yang lain takde :P Muahaha. I've enjoy it so much. Sorry takde gambar. Bukan takde, memang aku takambil. Apa boleh buat. Kekek :P Heee.

Mohon jangan balik kuali kemek :D

See that face ? Kay, di malam hari jadi ku. Bhahahaah. *bodo gila ayat --'* Then, aku dapat freecall. Kasi semua aku bantaikan. Sesemua aku call. Haha. Ada aku kesah . Boo. Lagi lagi si Alyssa dengan Nazartul. Dua-dua minah ni aku kerap call. Haha. Lantak ah. Kesah apa aku. Kacau tetap kacau. Muahahha :P Then kan, bla bla bla *aku malas nak cerita la :/* Aku tunggu hari isnin, sekor-sekor aku tuntun hadiah *muka tembok* :P Ni pun aku tengah tunggu mokcik gua. Dia pi beli hadiah for aku tuuuu. Please be jelly people. Hee. Kay, off to eat. Lapau.

-Act, aku taktau nak post apa. Sorry. Excited punya pasal :* Oh, thankyou kepada yang telah wish aku di phone di fb dan di twitter :* Dan yang telah membasahkan aku ye. Thankyou :* Chowww