My photo
Ordinary girl who addicted to chocolate :)x
24.03.2012 awesome dayy.
Hangout, but actually bukan hangout (maybe) Dapat jumpa Alyssa, eh eh not Alyssa, but Razniena :D Nazartul pun ada, Irun. Tapi gambar Irun takde :'( Sorry. Irun pemalu orangnya.

First, pergi BabaCharlies' for folio sejarah. Aku punya dah settle, saja busybody nak follow (Y) Then, after finished that thing. We all walked to the mosque. K, Naz nampak this guy. Freaking cute. And she started to berangan. lololol. haha. Konon nak cari sampai dapat. pffffffffffffttt. Talk talk talk, Irun punya Uncle datang .

    At first after Irun dah balik, planned nak pergi Pantai Klebang, tapi itu ini itu ini, takjadi, so pergi Kampung Morten. Uncle Naz fetch (jengjengjeng !) Then, aku malas nak taip lagi, kau tengok jelah photos :) Have fun. -..-' hee.

My soulmate <33


Pretty cute >.<


I'm taken by Nazartul RR. LOL. 




Thanks alot :) I've much fun with both of you :') 
I smurf you both. Awwwwww. haha. 
<33

Be strong, babe ! 

She's totally a cool person <33
p/s : Awesomeeeeee day for me (!)