My photo
Ordinary girl who addicted to chocolate :)x

Dunia..

Assalammualaikum w.b.t x

Hidup ni banyak benda nak difikirkan, tapi kekadang aku buat hal aku sendiri.
Malas aku nak ambil tahu.
Sekarang, aku malas nak jaga hati perasaan orang,
Bila dijaga, dibalas taik. Susah, susah.
Ada juga yang takhargai. Ya, mungkin sesetengah benda yang kita lakukan itu, tak penting buat mereka.
Tapi bila difikir-fikirkan balik, takguna juga buat baik dekat orang yang tak menghargai kitakan.
Aku bukan cakap takpayah buat baik langsung, buat baik buat, tapi bertempat.
Dunia sekarang mana boleh baik sangat. Kalau baik sangat, dipijak, dicaci.
Hmm, dunia...
Aku pun bukanlah baik manakan. Ada je kekurangan dalam diri kita ni.
Dan aku pelik, kenapa sekarang orang pandang negetif/kelemahan seseorang ?
Pengalaman :)
Nak berubah, orang cakap "bajet bagus, bajet alim, bajet itu, bajet ini"
Bajet 2012 takde ke ?.

Okay, aku pun malas nak taip pepanjang. Lagi pun, siapa je yang bacakan. Hahas.
Choww. Assalammualaikum w.b.t x