My photo
Ordinary girl who addicted to chocolate :)x

Past..


Banyak benda berlaku nowadays.. Apa yang aku buat cuma bertahan dan bersabar. Aku rindu dulu. Rindu sangat. No problems and happy always. Sumpah aku rindu. Mana orang yang aku kenal dulu ? Semua dah berubah.. Ya, semua. Aku terasa diri aku sendirian. Takde siapa dah. Aku taktahu kenapa aku rasa macam gitu. Setiap hari aku berdoa agar aku dapat moments yang dulu.. Sumpah demi Allah, aku rindu semua kenangan bersama yang tersayang. Sekarang ? Semua benda itu dah lesap. Lesap macam tu je. Aku takperlukan simpati sesiapa dan aku taknak pun. Apa yang aku perlu cuma, mereka yang dulu. Itu je. Aku nak gembira seperti dulu kala. Itu je. Mungkin Allah tengah menguji aku, mungkin.. All I need is to be strong. Yes, insyaAllah. Well, I just miss the old them. Indeed :')

** I swear, I miss all those moments with the love ones.. Everything just changed in a blink of an eye. Crying in the dark, alone..